Slutar

Jag tänker för fan sluta blogga.
Ingen läser ändå & bloggen är den fulaste jag någonsin sett.
Det är massa jävla kryss till höger och jag vet inte ens hur man byter.
Och orkar inte be folk om hjälp för det blir ändå bara fel.
Varför ska jag blogga om ändå ingen läser,
varför ska jag ägna tid åt denna cp blogg när ändå ingen bryr sig,
varför ska jag blogga när jag ändå hatar blogg.se.
-.-
Gör något annat än att läsa min blogg, den är ändå bara till besvär.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Filippa

Jag läser!! Den är inte alls till besvär!!! Blogg på beldo då? <3

2012-06-06 @ 18:32:48
URL: http://ponnydrottning.blogg.se/
Postat av: Anne

MEN BLOGGA FÖRFAN INTE DÅ OM DU SKALL KLAGA, I MEAN HELLOO???

2012-06-09 @ 11:36:47
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu