Sleep day

Hej hej, eller jag ska kanske skriva godmorgon?
Igår la jag mig runt 1 på kvällen, och väcktes klockan 8...
Mamma trodde att jag skulle till Emaus idag, men det är ingen ridning på söndagar längre.
Så jag passade på att äta frukost och sen gick jag med en gång och la mig i min varma sköna säng igen.
Somnade med en gång och vaknade av att jag får hår i hela ansiktet och i munnen..
Det var min katt, jag ba: ''HUR KOM HON IN!?'' Lite läskigt för jag stängde dörren..
Men ja, min katt kan öppna dörrar. Och hon väckte mig klockan 12,
och sen somnade jag om och vaknade klockan 2.
Åt middag och nu tänkte jag gå och lägga mig igen, men sen tänkte jag: ''VAD HÅLLER JAG PÅ MED!?''
Asså man kan inte sova så mycket.. haha ;)
Så om man räknar ihop så har jag sovit i lite mer än 13 timmar haha ;)
Och jag är fortfarande trött, sitter typ och gäspar och allt.
Men men, imorgon är det skola och skit tråkiga lektioner står på schemat D:
Men nu ska jag inte tjata mer, ni får ha det så bra denna Sleep Day!

Bjuder på en bild när jag hade Dumle på hopptävlingen på Emaus,
åh saknar shettistiden.. Kolla stigbyglarna!? D:
Och så ser det ut som att jag bara har en tygel,
men seriöst jag ville länga stiglädrarna men de sa att de var bra,
liksom där magen slutar!? Helt sjukt..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Gabbi

saknar också shettis-tiden.. :(

2012-06-03 @ 16:11:01
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu