Sänka skepp

Hej hej, jag fattar ingenting på blogg.se
Det suger att man måste skriva eller vadfan man ska göra
för att fixa en jävla header! Snälla!?
Och ingen människa tänker hjälpa mig heller..
Blir så himla trött på sånt.

Idag har jag varit på Emaus tillsammans med Elin.
Det var Madde som jobbade (det visste vi redan)
Därför åkte vi upp. Började med att köra Sänka skepp.
Jag kan säga att jag inte var så bra på det.
Sedan borstade vi lite hästar, jag tog Rubina.
Hon fällde inte så mycket ändå, och så var hon lite sur, men men!
Vi körde även Sänka Skepp igen inne i stugan och jag förlorade även där också..
Eller nej, jag tror att jag vann en match :D
Och då sa de att jag fuskade.. Jag vet inte, kanske gjorde jag det? :O

Jag och Elin fick även se den nya pärongungan!! Woho!
Gud vad kul det kommer bli när man kan gunga i den! ;)
Men men, imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Jag och Shnyar skulle köpa en gitarr till helgen,
men vet inte hur det blir med det. Vi får se!
Eller aah, nu är det ju söndag då men!
Förlåt för sent inlägg men jag har haft så mycket problem idag asså..

En söt bild på mig och Camelia som Elin har fotat!
Dock inte från idag.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu