Jag är lyckligast i världen

Hej hej, asså jag är lyckligast i världen!!!!
Jag som hade otur, nu har jag tur! :D
Ne jag ska inte säga så, då får jag väl otur :(
Jag kommer säkert få det.. Iaf, jag är iaf jätte lycklig just nu!
Asså jag typ tappade andan och allt sånt så kom mamma och ba: ''HUR GÅR DET!?''
Aa, det angår Filippa :D
Iaf, här är två bilder från idag, som mästerfotografen Shnyar har tagit!


Kommer mer senare eller imorgonn ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Filippa

HAHA, asså jag ser framför mig hur du typ sitter och inte kan andas, din mamma kommer in och undrar hur det går och du bara livet rockar :D hahah <33333333333

2012-06-05 @ 23:19:03
URL: http://ponnydrottning.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu