Göteborg med Shnyar

Hej hej, idag var alla sjuor på skolan i Göteborg.
Vi skulle gå till något världsmuséum.. Inte så roligt, men jag och Shnyar får alltid kul ändå! ;)
Tågresan till Göteborg var soft asså, började med att vi fick bra platser,
sedan spelade vi lite spel på våra mobiler och sedan blev vi så trötta så vi somnade haha ;)
Vi satt med bena upp och hade armarna runt knäna/bena och huvudet lutat mot armarna.
Åh det var så skönt att bara få sova..
Så kom typ Janne & Morgan.S och gick förbi oss.
Morgan: TJA TJ... Ooj sschh!
Janne: HELLO, ojdå...
HAHA, jag var på gränsen till att sova då, men jag kunde nästan inte hålla mig för skratt!
När vi kom fram var det nära att jag och Shnyar inte gick av :O
Shit tänk om vi hade åkt tillbaka...

Men men, väl framme i Gbg fick vi en timme fritt och det första vi gör är att
gå in i en mobbad affär och låten som spelas är självkart: ''Adele - Someone like you''
Jag och Shnyar kan exakt hela den uttantill HAHA, så vi började asgarva.
Sedan fortsatte det med att vi gick vilse och fick typ springa genom staden.
När vi skulle gå till själva muséet så hittade vi en GITARR AFFÄR Så vi sprang dit,
så att ingen skulle se oss.
Shnyar: Hej, har ni en spansk gitarr?
De som jobbade där: En vanlig?
Shnyar: Ööh.. aah eller? 
(så tog de fram en och så kom Gunnis och hämtade oss..)
Shnyar: Vi kommer tillbaka senare!
(Fast det gjorde vi inte..)

Shnyar gav även 20 kr till en uteliggare, så råkade hon tappa i något annat också :O
Åh jag vill veta vad hon tappade! haha!

På muséet gick vi runt och gjorde ingenting, sedan var det så jävlans nära
att Muggen såg en bild som han INTE får se på Shnyar's mobil,
aah.. på han själv då.. haha! Tänk om han hade sett den :O
Efter muséet fick vi två timmar fritt igen.
Första timman åt vi mat och gick och kolla i lite affärer och garvade hela tiden!
Jag provade även exakt ALLA hattar i affärerna.. Bara för skojs skull! ;)
Och andra timman satt vi bara på tågstationen och väntade på tåget, nolife..
Och i slutändan så köpte jag bara en ring eller rättare sagt två ringar som satt ihop med varann,
så är det typ ett hjärta på. Och så köpte jag 4 nagelack.
Orkade inte slösa mina pengar, för jag måste ju betala igen för datan och så..

Blev väldigt långt inlägg då men!
Shnyar tog även massor utav kort på oss, lägger upp de här när jag fått de!
Men ni kan få en annan bild, asså vi kan garva åt denna så vi får tårar i ögonen!

Liksom, det är en mugg, vi kallar ju våran lärare Muggen och så står det Power på den,
och vi har gjort en låt som typ går:
Muugeeen, Muuggeeen,    Muuugeeeen, Muuuggeeen,
Muugen is the poower, Muuggen is the shit,
Just Muggen, Just Muggen..
Aa så fatta vad vi garvar åt denna! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu