FÖRLÅT

Förlåt, men jag vet seriöst inte vart jag ska blogga.
Har flippat på blogg igen, tror inte jag orkar med den sidan asså.
Den fick mig ju att bli pank.
Som ni kanske läst på http://moah.beldo.se/
Har inte ett öre nu :(
Men men, pengar är bara papper som växer på träd på något sätt.
Idag har det varit en chill dag med massor med garv.
Började med att vi skulla ha NO, så kommer Muggen där jätte glad och säger:
GOOOOOOD MOOOOORGOOOOON!!!!!!!!!!!!! :D
och jag ba: ''öppna bara! -.-''
Fatta vad jag och Shnyar garvade ;).
Och så tog vi kort på Zizzlljjaa, så visade vi de korten för Ariela.
Shnyar: Här är en lärare, det är Zizzlljja!!!
En sekund efter går Zizzlljja förbi oss!!!
Asså jag trodde att jag skulle dö i det garvet asså! Jääävlar haha :D.
Kolla gärna Shnyar's blogg: http://shnyaribrahim.devote.se/
Gunnis har även skrikigt på oss idag, hon blev hes!
Men men, nu ska jag inte skriva mycket om saker ni inte bryr er om.. haha.
Imorgn blir det Göteborg med våran konstiga klass! ;)
Vi ska på världens äldsta fulaste muséum. Fattig skola!
Och sen får vi två timmar fritt, jag och Shnyar hittar väl på något roligt,
men men vi hörs imorgon antagligen!


Uttråkad på NO lektionen..

Två bilder! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu